Thursday 10 May 2018

Kejelitaan Kulit dengan Skincare Youth Shaklee

                                             KEKALKAN KEJELITAAN 
                             DENGAN SKINCARE YOUTH



           YOUTH!! Mesti ramai yang dah kenal produk kecantikan Youth Shaklee kan. Hari ini, Nur nak cerita kan sedikit  tentang produk skincare youth ni. Baca satu persatu tentang Youth yang akan Nur kongsi kan kepada semua. MENGAPA Youth adalah skincare yang terbaik untuk anda dan akan menjadi pilihan yang utama untuk anda.

        * Apa itu Youth
                 * Kandungan Utama
            * Kelebihan Youth
              * Youth untuk siapa
* Testimoni

  Youth adalah produk rangkaian penjagaan kulit yang dihasilkan oleh shaklee setelah menjalankan penyelidikan selama 8 tahun. Sebelum di pasarkan, Shaklee telah membuat ujian klinikal tentang kebersekanan produk Youth ini. Shaklee buat ujian siap mengukur dengan data klinikal berdasarkan fakta, di buktikan oleh sains. Youth ini dibangunkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf antarabangsa.


Tahukah anda tiada company yang buat skin age index ini kecuali shaklee! Sebelum menggunakan youth, mereka akan ukur dulu index usia kulit pengguna yang akan dijadikan testimoni. Mereka akan jadikan seorang sampel untuk mengambil kira Index kedudukan kulit seperti Saiz pori, Tona kulit, Keanjalan kulit, Tekstur kulit, Seri kulit, Hiperpigmentasi kulit, Kekenduran dan Kedutan kulit.

Keputusannya menunjukkan bahawa 100% wanita yang melalui ujian ini TERBUKTI mempunyai kulit yang lebih muda dalam masa 7 hari. Dan dengan penggunaan Youth yang berterusan, 2/3 daripada wanita ini mengalami kulit wajah yang lebih muda 10 tahun. 
Antara bahan yang ada di dalam Youth

1) Muscadine Grape
Fungsinya adalah untuk melindungi dan memperbaiki DNA sel. Apabila ia sudah melindungi dan membaiki DNA sel ini ia sebenarnya menghalang kerosakan kolagen dengan elastine pada kulit kita.

2) Lotus Japonicus
Fungsinya adalah untuk mengaktifkan protein yang penting bagi menjana semula sel untuk menghasilkan lagi banyak kolagen, elastine dan fibrilin.

3) Apple Stem Cell Extract
Fungsinya mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit. Jadi kulit kita akan nampak lebih muda. Sebab ia akan kekalkan dan memperbaiki tisu kulit.

4) Schisandra Chinensis Fruit Extract
Ia adalah sejenis herba. Biasa digunakan di China, Jepun dan Korea. Fungsinya untuk melegakan, tenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Ia juga ada antioksidan yang boleh merawat kulit yang bermasalah.

5) Vital Repair Complex
Fungsinya untuk memberi nutrien, antioksidan dan vitamin penting kerana ia boleh menghalang radikal bebas yang boleh merosakkan kulit dan menghalang tumbesaran sel sihat. 

Kelebihan Skincare Youth

* Selain dihasilkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf dunia, ia adalah 100% berdasarkan kepada tumbuhan. 

* Dihasilkan selepas 8 tahun kajian dan mempunyai 8 'Patent pending'

* Terbukti melalui ujian klinikal bebas daripada 2500 jenis bahan kimia berbahaya

* Sesuai untuk semua lapisan usia dan semua jenis kulit

* Bebas gluten



Youth ini mempunyai 3 set mengikut usia

1) Started Set
Mempunyai Cleanser, Toner dan moisturizer.  Sesuai untuk yang berusia 20 hingga 30 tahun. 
2) Renew and Maintaine Set
Mempunyai Cleanser, Toner, Moisturizer dan Serum. Sesuai untuk usia 30 tahun keatas. Ini adalah kerana ia mempunyai serum. Serum membantu mengurangkan jeragat, membantu mengawal penghasilan kolagen 

3) Intensive Treatment And Repair Set
Mempunyai Cleanser, Toner, Moisturizer, serum dan Radiance C + E Capsule. Untuk yang berusia 50 hingga 60 tahun. Boleh juga suggest kepada orang yang berumur 30 tahun kerana pada usia begitu ada setengah orang akan nampak tua dari umurnya. Penuaan akan bermula, akan mula nampak kedutan di bawah mata, garis halus di sekitar hidung, bibir, lingkaran gelap di bawah mata, tona kulit tidak sekata, saiz pori kelihatan dan kulit makin kurang anjal.

Radiance C + E Capsule ini penting kerana ia mempunyai 20% pure vitamin C , E dan raspberry cell yang akan membuatkan kulit kita tegang, cerah, mengurangkan kesan garis halus dan kedutan kulit, melicinkan tekstur kulit serta membaiki tona kulit wajah. 

Dibawah ini adalah testimoni-testimoni pengguna yang sudah menggunakan skincare Youth. Kesemua pengguna merasakan kesan positif yang sangat best seawal 7 hari menggunakan skincare Youth Shaklee


Sekiranya berminat untuk membeli skincare youth shaklee ini boleh hubungi Nur di talian :

013-5048258 (Whatsapp / Telegram)
   Facebook : Nur Farihah II
Instagram : nur_farihah89
Email : farihahfathiah1989@gmail.com

Sebarang pertanyaan tentang produk shaklee, cara makan vitamin dan menggunakannya jangan malu jangan segan. Hubungi je Nur. Kerana Nur sedia membantu anda semua. 

No comments:

Kenapa protein berasaskan tumbuhan menjadi pilihan yang lebih baik

                               KENAPA PROTEIN BERASASKAN TUMBUHAN MENJADI                                                         PILIHAN  ...